vineri

Practic idei Numărul 6/2014

     Pentru că ploile torenţiale au început să alterneze cu canicula, m-am gândit ca pentru luna iunie, să vă propun o incursiune în superbul oraş-staţiune, Sângeorz-Băi din judeţul Bistriţa-Năsăud. Şi fiindcă în Nr. 2/2014 v-am povestit deja ce oameni deosebiţi sunt năsăudenii, am decis ca pentru acest nou articol să mă axez pe atracţiile şi obiectivele turistice de aici din staţiunea de pe Valea Someşului Mare, lăsându-vă dumneavoastră plăcerea să le descoperiţi la faţa locului.
     Totuşi pentru prima oară (în 6 ani), de când scriu în revista PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT  mă văd nevoit să mă declar total dezamăgit de modul neprofesional în care s-a făcut scurtarea acestui articol, fiindcă din 2,5 pagini A4 a rezultat o singură pagină A5 şi nu se mai înţelege nimic din acest articol despre un loc superb din România. 
     În ciuda acestei nemulţumiri pe care o am faţă de echipa redacţională a revistei, vă voi lăsa să lecturaţi şi dumneavoastră acest mult prea scurt articol chiar aici la mine pe blog, deoarece am observat că revista a început să NU se mai găsească la chioşcurile de difuzarea presei.

2 comentarii: