joi

PRACTIC IDEI 10/2015

      Incursiunea mea în istoricul oraş vrâncean, Mărăşeşti a avut ca finalitate un nou articol purtând, din nou, semnătura mea (Robert Codescu), articol pe care vi-l prezint şi dumneavoastră în această scurtă postare de pe blogul meu !!!
                                        
      Şi fiindcă multă lume echivalează Mărăşeşti cu Mausoleul Eroilor Neamului, am decis să fac o radiografie a oraşului, pe care redacţia PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT,  a publicat-o pe nu mai puţin de 4 pagini (68, 69, 70 şi 71) "radiografie" care sper să vă facă să vă daţi seama mai mult de încărcătura istorică a fascinantului oraş Mărăşeşti.
  
     În mod inexplicabil la ora 12 (chiar în ziua apariţiei), revista nu se mai găsea la multe chioşcuri de ziare din Ploieşti, ceea ce mă face să realizez cât de căutată şi cumpărată este această publicaţie. Aşa încât pentru 2016 am decis că voi avea abonament la PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENTca să fiu mai sigur că prind revista şi că vă pot bucura şi pe dumneavoastră cu articolele scrise de mine.
                                
      Aşa că după aceiaşi regulă (click pe imagine), vă invit şi pe dumneavoastră să lecturaţi acest nou material redacţional scris de mine în PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT şi vă invit pe toţi cu toată dragostea, în vizită în judeţul Vrancea la Mărăşeşti. Semnatarul acestor rânduri vă asigură că veţi fi încântaţi de ceea ce veţi găsi aici !!!



2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Întradevăr aşa este să ştii dragă Wink, Mărăşeşti este un loc foarte frumos, care merită atenţia noastră !!!

      Ștergere