joi

PRACTIC IDEI 03/2017

Deoarece cei din redacţia PRACTIC IDEI, s-au  supărat pe mine, pentru că nu le acord exclusivitate la subiecte şi fotografii s-a decis să fiu publicat mai  puţin spre deloc. Un foarte bun prilej să o promovez pe buna mea amică Sorina, produsele de artizanat realizate de ea şi al ei Butic cu Dichisuri, motiv pentru care am scris un articol, l-am semnat cu numele  ei, am trecut  adresa ei şi l-am trimis. NU pot  să vă descriu în cuvinte ce bucurie i-am  făcut Sorinei joi  02.03.2017 şi-a văzut numele şi afacerea promovate în PRACTIC IDEI 03/2017 şi nu vreau ca să mă dau mare dar a fost cel mai frumos mărţişor pe care Sorina l-a  primit pe anul acesta. Acum sincer vă zic că nici nu ştiu dacă cei de la PRACTIC IDEI îmi mai vor publica articole, sau vor considera că mi-au publicat destule din februarie 2007 încoace, dar eu le voi mai trimite, din când în când, câte un material de aici de la Ploieşti.  Aşa că NU vă pot  promite nimic în privinţa viitorului acestui  blog. În încheierea acestei postări am să vă las linkul  acesta https://www.practic-idei.ro/talent-si-dichisuri/ cu acest articol publicat pe siteul oficial al revistei mele preferate PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu